2013. május 13., hétfő

Kritika #30

Shadow

A Blog: Katt ide!!

Történet:

Nekem kifejezetten tetszik a történet!!Nagyon szuperül irsz :D Egyedinek tartom a töténetedet máshol sehol nem léttam még hasonlót és ez nálam + pont!!Csak arra szeretnélek kérni legyen egy kicsit több Harry szemszögéből !! Nagyon jól leírod a részleteket egytől-egyig :D
Pontozás:10/10

Kinézet:
A kinézet nekem nagyon tetszik mert kék (És tudni illik a kék a kedvenc színem xd) 
Az a csillámpor amikor mozgatjuk az egeret lehetne egy kicsit erősebb is egy kicsit mert ez igy alig látszik!! És azt a számlálót ami jelzi hányan vannak a blogon azt szerintem  hozd egy kicsit feljebb mert ha ennyire lent van szerintem semmi értelme :D
Pontozás:10/9

Össz.Pont:20/19

Ui: A Kritikát rakjátok ki a blogra KÖSZÖNÖM!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése